Torsdagen...
Publicerat den

... är förbi och imorn är det fredag. Då väntar planering hela dagen för lilla mig. Vi har en hel del som ska hinnas med så det kommer bli en intensiv dag. Kvällen blir lugnmed min man. På fredagarns är man ju alltid litet trött, eller iallafall jag. Sen på lördag är det ju kalas så då blir det ju en intensiv dag. Sen på kvällen kommer min mamma hit och det ska bli mysigt. Vi ska ju även visa henne huset. Hon verkar riktigt förväntansfull inför detta!!
 
Nu ikväll ringde föresten mamma oc sa att hennes sambo, Roffe, blivit påkärd med bilen. Gick såklart direkt in och tittade tidningen och det såg inte alltför kul ut. Som tur är så skadades han inte fysiskt men chockad var han såklart. Det visade sig att han som körde på körde mot rött ihög fart. Arg som ett bi hade Roffe gått ur bilen och frågat hur fÄn den andra körde. -Jag såg ju inget, fick han till svar. Smart kille det där och gasa igenom en korsning när man inte ser om det är rött eller grönt eller om där är bilar pga solen. Jaja, det var iallafall tur att han inte blev skadad.
 
Nu sitter vi och kollar på lyxfällan och på tal om smarta personer så är det inget man kan anklaga deltagarna i det programmet att vara. Hur kan man ens tänka att man ska handla saker när man inte har pengar. Det är vad man lär sig i första klass. Då blir det minus på kontont. Jaja, i det programmet ska jag iallafall aldrig vara med. Tror dock inte det är någon risk i och för sig.
 
Tänkte snart gå och läsa min bok och ladda hjärnan inför imorn! Trevlig kväll alla=)
 
Roffes bil
(Bild lånad från lt.se, polisen)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?