Storstädning...
Publicerat den

... är vad vi har ägnat oss åt denna morgon. Skönt att ha det gjort nu när vi ska börja jobba igen. Idag kommer det också tv stycken och tittar på lägenheten och då vill man ju att det ska se bra ut. Annars erbjuder nog dagen en del skidor och sen i kväll ska vi iväg till huset och fixa lite. Måste åtminstone fylla på med pellets och sen ska vi väl pula lite och fundera=)
 
Gårdagens spår gick riktigt bra med lilla Aska. Jag la ett apellspår som är 300 meter och format som en kantigt U. Hon tiog alla aportet och alla vinklar galant vilket var riktigt bra med tanke på att det var så länge sedan hon spårade. Mysigt också att vara i skogen en hel förmiddag. Gick sedan en promenad med Matilda och hundarna. Tanken var sedan att jag skulle åkt med Rikard ner till Malmö där det vankades skridskor. Men kände att jag inte riktigt hade lust samtidigt som jag kanske var lite rädd=) så jag bangade faktist det. Blev lite soffmys med fina Aska istället!!

Som sagt, imorn börjar allvaret igen. Jag har två stängningar i rad så jag får åtminstone sovmorgon=)
 
Bjuder på lite bilder från igår=)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?