Sömnproblem...
Publicerat den

... Har jag haft under hela julledigheten. Vaknar på nätterna och kan inte somna om. Blir att jag sovit typ 5 timmar per natt vilket är på tok för lite för lilla mig. Inatt var såklart inget undantag gällande sömnen men kan ju iof bero på att jag var nervös och förväntansfull. Idag var ju nämligen dagen d här, när vi skulle skriva på kontrakt och få tillträde till huset. Det var en pirrig tjej och jag tror även kille som gick mot banken i förmiddags! Nu är äntligen huset vårt;)

Idag tänkte vi oss att åka en sväng till Ikea och köpa lite av varje. Vi har dock tänkt att inte köpa alla stora saker än eftersom vi inte kommer flytta riktigt än!

Annars blir det nog en lugn dag. Vi åker väl till huset och kollar läget och så och sen måste vi också storhandla. Ett nyårslöfte vi har är att veckohandla och skriva matsedel. Det var vi riktigt duktiga på ett tag men har kommit lite efter med!

Återkommer kanske sen med våra inköp;)

Sålänge får ni en bild på min hårförändring under hösten- från blond till brunett:)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?