Nystart 2013 - Återblick 2012
Publicerat den

Eftersom det under sista delen av 2012 inte blivit något bloggande så tänker jag mig en nystart med bloggning 2013. Jag har haften intensiv höst vilket gjort att jag inte prioriterat att blogga.
 
Tänkte dock börja med en återblick från vad som hände under 2012.
 
  • Såklart bestod stor del av året av jobb. Har både varit uppgångar och nedgångar där. Har bytt avdelning till de lite större barnen efter sommaren.
  • Vi förlovade oss en härlig vårdag i Forsakar. 2012-04-01

  • Vi har planerat och förberett inför vårt bröllop som ägde rum 2012-09-01. Det blev en aldeles underbar dag och vi hade en enorm tur med vädret.
  • Vi hade en härlig helg i Göteborg när grabbarna sprang Göteborgsvarvet.
  • Vi hade en härlig, men väldigt kall och blöt, helg i Stockholm när Rikard sprang Stockholm Maraton i 3 grader, blåst och regn.
  • Min syster och Stefan gifte sig en härlig och varm sommardag. 2012-06-30
  • Jag sprang mitt livs första lopp, Startskottet.
  • Jag och min svärmor Iréne åkte till Värmland en vecka.
  • Det har blivit en hel del tävlat med Aska. Vi har hunnit med att få tre titlar till under året, RLDN, RLDF samt LP2.
 
Det kanske största som hänt oss och som jag inte nämnt i bloggen än är att vi har köpt ett hus. Vi får tillträde den 2/1 2013 men kommer inte att flytta in direkt eftersom en del renovering ska göras innan. Det är ett riktigt mysigt enplandhus på 129 kvm. Tror att vi kommer trivas som fiskar i vattnet.
 
Som sagt, nu ska jag verkligen försöka komma igång med bloggandet igen. Men vad vill ni läsa om egentligen?!
 
Gårdagkvällen bjöd på god mat och trevligt sällskap!!! Nu startar vi det nya året och hoppas att 2013 blir ett riktigt bra år <3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?