Lugn och skön...
Publicerat den

... har denna dagen varot hemma hos oss. Jag låg kvar länge länge i sängen innan det var tid att göra sig klar eftersom Anna och Maxi kom. Vi gick en lång runda och jag tror allt att hundarna var glada att se varandra igen. Det var verkligen länge sedan nu. Maxi har blivit mycket ljusare så nu är dom nästan samma färg vilket gör dem än mer lika.
Alltid med en pinne <3
Fina Aska
Maxi först och Aska där bakom
Aska
Aska nere i bild, Maxi uppe
MAxi närmast kameran Aska visar tänderna=)
Busiga vovvar
 
Har hunnit fixa lite i min garderob och sen har vi nu valt tapeter i alla rummen. Hoppas vekligen att det blir bra nu, annars får vi ju helt enkelt bara ändra. Ska bli intressant att se vad slutnotan kommer hamna på också!!
 
Nu har vi precis ätit lasagne som jag slängde ihop. Den blev mer än godkänd idag!! Nu har vi båda lite "paltkoma" så vi sitter i soffan med magarna uppåt=) Jag ska väl ta tag i disk och så sen men först ska vi nog titta på "På spåret" från i fredags. Sen ikväll tänker jag mig att ta ett långt fotbad. Var längesedan jag gjorde det nu och det är ju så himla skönt.
 
Dagens middag



Anna och Maxi

PÅ bilderna ser man hur lika de är nu :o) Maxi har bara lite mer päls.
Tack för promenaden!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?