Lill-lördag...
Publicerat den

... och jag ska ägna kvällen åt att slappa. Idag öppnade jag ju och det var riktigt segt kan jag lova. Kom iallafall till jobbet i rätt tid och dagen har flytit på bra. Lite upprörda tankar om våra pedagogiska måltider idag. Som det är bestämt får en eller två av oss tre på avdelningen äta tillsammans med barnen och den tredeje ska bara sitta med när barnen äter utan att äta något. Tycker inte det är att vara förebilder när man inte äter det som barnen äter. Jaja, tyvärr är det inte mycket att hetsa upp sig kring men tycker att det är trist iallafall.
 
Efter jobbet var jag och Aska i huset dit det kom hantverkare. Som det ser ut nu så är det förhoppningsvis möjligt för oss att flytta in kring den 1 mars. Längtar så sjukt mycket till dess. Sålänge planerar vi allt i huvudet så att det är klart den dagen vi väl ska flytta in. När hantverkaren var klar så gick jag och Aska en långpromenad i regnet. Riktigt mysigt hade vi. Väl hemma igen var det bara att börja med middagen eftersom Rikard kom sent från jobbet. Maten stod på bordet och han verkade nöjd (trots att jag inte fick höra något "tack för maten"). Skämt åsido!!
 
Näe nu ska jag återgå till mitt slappande. Önskar er alla en trevlig kväll <3
 
Det fick bli en bebisbild på Askis med<3
 



stefan

Klart man ska ha ett tack för maten, men det är viserligen om du med säger det till honom när han lagar mat :)

Tråkigt det där med föreläsningen men upprepning kan med vara bra, kan få en att tänka på saker man inte gör även fast man kan det sedan innan.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?