Lill-lördag...
Publicerat den

... är det idag och det är skönt. Idag har vi haft fotografering på jobbet och jag tror allt att alla fastnade=) Gick hem lite tidigare från jobbet idag för jag skulle iväg och det jag gjorde var mycket trevligt. Fick höra något som gjorde mig alldeles varm i hjärtat!
 
Annars har eftermiddagen varit ganska lugn. Har pratat med två av mina bästa vänner från Stockholm och det var kul. Går ju ibland alltför lång tid emellan vi ses men så fort vi patar med varandra så känns det som igår. Det är vad jag kallar riktig vänskap<3 Ska ju upp till Stockholm om två veckor men tyvärr träffar jag inte Therese då eftersom hon åker till Thailand. Nej, jag är inte alls avundsjuk;) Jag vill också åka någonstans där det är varmt och soligt. I sinom tid är det nog in tur med!!
 
Nu ska vi kolla på Mästerkocken och sen blir det lite slappande innan det blir sängen. Imorn blir det jobb 7.30-16. Sedan ska jag gå och hämta ut tjejernas paket som kom idag. Måste nog gå och köpa lite inslagningspapper med. Sedan åker jag kanske och tränar med Aska på kvällen beroende på hur pigg jag känner mig.
 
Bjuder på en söt hund idag <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?