Ledsen...
Publicerat den

... att det inte kom något inlägg mer igår men jag fick en tråkig överraskning på kvällen. Det var nämligen en lite magsjuka som kom och hälsade på i min kropp som gjorde att kvällen inte blev vad den borde. Känns verkligen som att detta var något som jag INTE behövde men det är väl bara att gilla läget. Idag känner jag mig bättre men jag har fortfarande ingen aptit och så. Mest bara vilat hela dagen. Hoppas det blir ett snabbt tillfrisknande för jag har varken tid eller lust att vara sjuk.
 
Snart kommer Rikard hem från jobbet. Hoppas han klarar sig denna gången. Han får ta en promenad med lilla Aska ikväll för vi har verkligen bara varit ute på några snabbrundor. Blir ju så när man inte har någon energi till att göra något. Ska vara hemma åtminstone imorgon också och sen får vi se!!
 
Hoppas ni som läser mår bättre än lilla jag. Känner att det blev ett väldigt negativt inlägg men klart att man inte vill vara sjuk:(



stefan

Ja mår mycket bättre än du just nu :) HATAR att vara sjuk (som hatsmurfen hade sagt hehe). Någon av ungarna som smittat dig på jobbet månne. Krya på dig min vän!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?