Härlig start...
Publicerat den

... på denna veckan har jag haft. Vi hade planering på jobbet först så blev mycket stillasittande. På eftermiddagen hann jag dock med att vara med de få barn som var där idag. vid sådana stunder märker man verkligen att man gillar sitt jobb. Barnen ger en så otroligt mycket tillbaka. Imorn startar dock det verkliga allvaret eftersom alla barnen då är tillbaka efter julledigheten. Blev också att jag blev kvar lite längre idag för jag började med lite pappet och tiden bara rullade iväg. Blir lätt så när man börjar med något.
 
När jag kom hem stod mannen min och gjorde middag. Ugnsbakad lax med hummersås och pressad potatis stod det på dagens meny. Riktigt mumsigt blev det. Direkt efter maten gick vi ut en lång runda med lilla Aska. Tycker det är skönt att komma ut sådär en stund efter maten. Det blir lixom ingen "paltkoma" då=)

Nnu har Rikard just kollat på Mästerkocken och jag har väl sympatisett lite. Åt en blodgrape med innan och den var riktigt god. Bra med lite C-vitamin med så att jag kan hålla mig frisk länge!!

Imorn blir det en lång dag för lilla mig. Först jobbar jag ju till kl 18 och sen ska jag direkt på föreläsning som börjar kl 18. Blir tight schema men det ska nog gå. Föreläsningen slutar inte förens 21 så är väl inte alltför pigg när jag kommer hem. Särskilt som jag börjar 6 dagen efter med!

Näe, nu blir det lite TV innan det blir sängen för denna damen. Hoppas ni alla haft en bra start på veckan!!

 
Jag vill till värmen <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?