Fullt upp...
Publicerat den

... är vad vi kan sammanfatta denna dagen med. Jag har ju stängt på jobbet och nu ska jag strax iväg till hundklubben för instruktörsmöte. Jag ska hålla kurs i rallylydnad i vår tillsammans med Anne och Annelie. Ska bli skoj. Var ju trots allt många år sedan jag höll kurs nu. Hoppas att mötet inte tar alltför lång tid med tanke på att jag öppnar på jobbet imorn.

Imorn efter jobbet ska jag äntligen iväg och klippa mig. Känns verkligen som det behövs. Särskilt som jag knappt ser ut under luggen. Efter frisören ska jag åka ut till Matilda och få koll på allt kring hennes hästar. Ska nämligen vara hästsaker i helgen! Plus att jag är hundvakt fr.o.m. lördag! Fullt upp då med, med andra ord;) fast det är kul! Och sen bra den dagen man själv vill ha hjälp;)

Näe, dags för lilla mig att byta om och sen sticka! Ha en trevlig kväll alla;)

Dagens bild är på radarparet Rikard och Felicia. Det blir på något vis alltid dom❤







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?