Det närmar sig...
Publicerat den

... med stormsteg att börja jobba igen. Två veckors ledighet är verkligen skönt, men nu börjar jag känna att det är dags att komma tillbaka till vardagen igen, inte minst med tanke på mina sömnproblem. Idag har vi storhandlat för en och en halv vecka, bara mjölk och så som behöver inhandlas däremellan. Blev en himlans massa mat och vi köpte även en mindre kabinväska. Våra har nämligen gått sönder och jag åker till Stockholm i februari och behövde en väska till dess=)
 
Annars har vi såklart kollat skidorna. Attans vad bra Kalla var alltså. Ta in över 1 minut på så bra åkare är helt otroligt=) Tyvärr gick det inte riktigt lika bra för Hellner, men ändå helt okey.
 
Nu på eftermiddagen var vi i huset och kollade läget. Måste dit i helgen och fylla på med pellets och så och förhoppningsvis kommer företaget som ska renovera dit och tittar nästa vecka så att de kan börja så snart som möjligt! Längtar verkligen tills att vi kan flytta in nu. Idag mätte vi fönster och så och började planera för gardiner. Tror att det blir svarta iallafall i matrummet. Funderar på det även i vardagsrummet men vet inte om det kan bli trisst?! Väggarna kommer ju att bli relativt ljusa så vill inte ha typ vita gardiner iallafall! Har även ägnat kvällen åt att kolla runt på lite mattor och så eftersom vi måste köpa det med!
 
Imorn ska jag och Rikard hänga med hans pappa och bonnussyster till Aquakul (stavning?). Det är ett äventyrsbad som ligger i Malmö. Ska bli riktigt kul! Känns som det var minst 15 år sedan jag var iväg på något sådant. Sen kvällen blir nog lugn här hemma bara!!
 
Min vy just nu=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?