Det blir inte alltid...
Publicerat den

... som man tänkt sig. Detta var just vad som hände idag när något som var planerat inte blev av. Blev såklart besviken men det kommer förhoppningsvis inte dröja alltför länge tills det är dags.

Jobbet idag var toppen. Vi var vid sjön med barnen och tittade på vattenfallet. Riktigt häftigt var det och det var inte bara barnen som tyckte. Vi kunde även gå på isen vilket var lite läbbigt men ingen trillade i;)

Ikväll blir en tidig kväll. Lagade mat just när jag kom hem och nu ligger jag redan i sängen. Somnar väl inte än men ville inte somna framför tvn. Rikard tycker jag blir arg på honom när han väcker mig;)

Imorn blir det öppning på jobb och sedan måste jag ett ärende till stan när jag slutar;)

Dagens bild är ett stort minne från förra året❤❤❤

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2843101/images/2013/pic_50feef02e087c36083e127cb.jpg" class="image">







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?