Denna dagen...
Publicerat den

... kunde börjat bättre än vad den gjorde. Rikard och Aska gick förbi huset på morgonrundan för att fylla pellets och så och då visade det sig att vattnet inte rann i badrummet och på toaletten. Vi fick alltså åka och försöka lösa upp detta men utan resultat. Eftersom vi skulle på kalas hos Rikardsmormor så tog vi en paus i vattenmysteriet. Vi åkte istället på kalaset där vi fick smörgåstårta och gräddtårta. Smarrigt smarrigt. Påvägen hem åkte vi förbi pappas hus med hans bastuagregat och tittade till huset. Allt såg bra ut pappsen=)
 
Väl hemma igen så åkte Rikard till huset medan jag och Aska tog tag i veckostädningen i lägenheten. Imorn ska vi sitta här hemma på planeringsdagen så då vill man ju att det ska vara rent och fint. Just som jag var klar med städningen och skulle skriva SMS till Rikard så skickar han ett MMS där han visar att han fått igång vattnet. Det verkar inte som något är sönder och ingen är gjadare än vi. Nu blir det till att hålla koll på vattnet när vi är förbi huset och låta det rinna ibland. Känns iallafall gott att problemet är löst. Nu är jag skyldig Rikard en massage och vi ska nog kolla "På spåret" sen. Blir nog en ganska tidig kväll för oss med=)
 
Veckan som följer blir en spännande vecka. Kommer också att jobba som vanligt men två dagar är det planering så då är det inte mycket tid med barnen. Men det hinner jag ta igen de andra dagarna. På lördag väntar som sagt kalas och sen kommer min mamma hit. Ska bli kul att visa henne vårt nya hus med!! Tror hon är riktigt förväntansfull att se hur det ser ut.
 
Dagens bild blir såklart på min fine man <3 Längtar så till vår nästa semester <3



Rille

Du är så snäll mot mig:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?