Denna dagen...
Publicerat den

... ett liv. Och det känns verkligen att jag lever idag. Natten har varit allt annat än bra. Jag har dock inte bara vaknat som jag brukar, utan inatt vaknade jag av en hemsk mardröm. Jag var på jobbet och utanför fönster och dörrar står fullt med människor med maskingevär och skjuter... Ja riktigt sjuk dröm men vad ska man göra lixom. Man kan ju inte välja sina drömmar ju!
 
Jag har iallafall haft en bra planeringsdag med mina två härliga kollegor!!Vi har fått en hel del gjort och denna våren kommer bli mycket bra känner jag! När vi var klara med all planering så fixade Rikard mat till mig och sedan har vi gått en långpromenad med lilla Aska. Vi gick förbi huset och där var allt bra. Vattnet fungerade utmärkt.
 
Nu blir det lite slappande och TV tittande och sen blir det tidig kväll. Hoppas på en bättre natt inatt. Imorn blir en minst sagt intensiv dag!!
 
Juste, jag har även beställt presenter till tjejjerna nu. Hoppas hoppas att de hinner komma till på lördag när vi ska på kalaset!
 
Tänk att en hand kan ha varit såhär liten <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?