Då var snart...
Publicerat den

... denna första arbetsvecka till enda. Känns riktigt skönt för man är rätt trött såhär när man varit ledig länge. Idag har det verkligen märkts på barnen att de också varit lediga länge. Sådana dagar känns man verkligen som en riktig tjatmoster, men vad ska man göra. Idag har vi iallafall haft julgransplundring och det var trevligt!! Jag var även ute ca 2 timmar med barnen. Det var kallt men kändes väldiggt friskt!
 
Väl hemma från jobbet landade jag på soffan lite innan det var dags att laga mat. Spagetti och köttfärssås stod på menyn och den blev helt okey. Idag fick jag både applåd och tack för maten :D  Direkt efter maten gick vi ut med Aska jag och Rikard. Var ute i ca en timme och det var skönt. Sen har jag också hunnit med att klippa hennes klor och kamma henne och så. Var verkligen på tiden.
 
Nu blir det lite slappande innan det blir sängen.
 
Bild från London 2011 (behöver jag säga att jag vill ut och resa?)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?