Äntligen...
Publicerat den

... fredagskväll vilket betyder tacomys med min fine man. Han önskar alltid tacos någongång på helgen och jag brukar inte vara svårövertalad. Idag är såklart inget undantag och vi ska väl snart dra igång med maten. Om jag inte ska låta Rikard scerva mig såklart. Jag har ju trots allt lagat mat två dagar i rad=)
 
Idag har annars varit en mycket seg dag. Känns verkligen att det var första arbetsveckan på länge. Skönt att vara igång iallafall. Redan nästa vecka kommer säkert att kännas bättre! Efter jobbet idag åkte jag in till stan för att hämta mitt körkort som hade kommit. Har ju varit utan några veckor när det andra gick ut men som tur är har jag inte blivit stoppad av farbror polisen. Var också inom hemmakväll och köpte lite lösgodis, det första på över ett år, som vi ska smaska på ikväll.
 
Imorn ska vi til stan och fixa med diverse ärenden. Har en hel del grejer som vi måste köpa. Sen ska vi till huset och pula lite och sen på kvällen väntar middag hos 'Marie och Johan. Var riktigt länge sedan som vi träffades så det ska bli mycket kul!
 
Nästa helg har vi också planerat in lite trevligheter tillsammans med Camilla. Kan ju såklart inte skriva något här eftersom hon läser men ni får såklart veta vad vi gjort efteråt.
 
För övrigt mår jag mycket bra. Känner mig verkligen glad och harmonisk samtidigt som jag är väldigt förväntansfull inför vad som komma skall med hus och så.
 
Bild från en av våra andra tackofredagar <3



Camilla

Va?! Jag läser ju inte här! Du kan nog skriva vad som händer nästa helg ;)

Svar: Haha skulle du bra gärna vilja va?=)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?