Två...
Publicerat den

... dagar sedan jag skrev något här. Det har varit två intensiva dagar. I måndags hade jag ju stängning på jobbet. Sen bestämdes möte så jag stannade kvar när jag slutat. Var på jobbet i 12 timmar totalt (mellan 9-21). Inte jättekul och man var såklart inte pigg efteråt.

Igår hade jag en ledig dag. Rikard och jag var iväg på lite äventyr och sen kollade vi in Nova Lund. Till min (och säkert vissa andras med) stora förvåning kom jag därifrån utan att ha köpt en enda sak. Just nu är en period när jag inte tycker det är särskilt kul alls att shoppa, men det vänder kanske;)

Nu är det dags för jobb igen fram till 2. Sedan blir det hem och umgås med mannen min. Vet inte om han ska iväg sen ikväll med;)

Dagens bild blir på en god bakelse jag fick av svärmor i måndags. Väldigt uppskattande efter 12 rimmar på jobb;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?