Tröttmössa...
Publicerat den

... Är vad jag är nu! Jag har just kommit hem från träning med aska. Hon var jätteduktig idag;) har ju egentligen ingen motivation att träna men det brukar alltid vara trevligt när man kommer iväg. Vi cyklade dit och hem till askas stora glädje;)

Dagen idag har annars varit ganska lugn men lång. Tandläkarbesöket gick jättebra och sen gick jag direkt till jobbet. Blev telefonsamtal och sedan var vi på teater. På eftermiddagen var vi ute lite och pysslade också en hel del.

Direkt jag kom hem från jobbet så var det bara att sätta igång med mat , äta och sedan åka och träna. Imorn ska jag vara hemma hela eftermiddagen och kvällen;) blir väl lite stickning och sen kanske vi går förbi huset på kvällsrundan. Vi får väl se!!!

Detta snygga golv gömde sig under det gamla;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?