Söndagslugn...
Publicerat den

... har vi här hemma nu. Rikard sitter och jobbar och jag har pysslat lite. Tänkte nog pyssla lite till nu och sen blir det som vanligt ett söndagsbad. Brukar försöka göra det varje söndag men ibland blir det inte som man tänker, men det ska det bli idag. Vet inte riktigt vad vi ska äta till middag här hemma idag men jag är inte jättepigg på att laga något så får väl se om jag föreslår pizza för mannen. Det kan jag tänka att han inte tackar nej till.
 
Idag har jag annars hängt med syster min och tjejerna. Vi var först och tittade på lite hästtävlingar och sedan var vi här hemma. Riktigt busiga är dom nu och här i lägenheten är det svårt för dom att springa omkring. Ytterligare en anledning att längta extra mycket till huset. Hann  med att se sprintfinalena och det var gott att Sverige tog två silver och Norge inte en enda medalt. Också riktigt skönt att Cologna vann igår eftersom det egentligen bara var han som försökte. Jag hejjar såklart mest på Sverige men vinner inte dom så känns det alltid bra om det går bra för Schweiz. Jag är ju trots allt halv schweizare=)

Annars var gårdagen ganska lugn för oss. Vi kollade såklart lite skidor, jag pysslade lite och Rikard målade klart taket i huset. Jag och Aska tog en promenad dit och sen tog vi sällskap hem med Rikard. Skönt att jag slapp måla denna gången (tack Rikard) för att måla tak är nog det värsta!!

Näe, nu ska jag pyssla lite. Tittar kanske in ikväll igen!!
 
 
Tre söta tjejer som tittar på hästar som hoppar hinder=)
 
Min målare igår. Jag smygfotade utifrån:)
 
Bild från i torsdags när jag gick hem från jobbet, ge mig vår<3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?