Ojojoj...
Publicerat den

... har helt glöt bort att blogga idag trots att jag inte gjort något speciellt. Vi har kollat lite skidor och så. Sen kom Rikards mamma och hälsade på oss och vi var borta vid huset och visade henne det. Fyy vad jag längtar tills vi bor där. Har också¨varit duktig idag och sytt några gardiner till jobbet samt att jag fållade lite gardiner till huset som jag beställt. Blev faktist riktigt bra! Snart snart kan vi förhoppningsvis sätta upp dem! Jag fixade maten idag och det blev tacopaj med tillbehör. Riktigt smarrigt blev det.Tror jag tar med mig en matlåda imorn eftersom vi ändå har planering och inte äter med barnen!! Efter maten hoppade jag i ett varmt och skönt bad och därifrån har jag just kommit upp.
 
Igår kväll var vi ju ute och åt med fina vännerna Elin och Richard. Vi hade väldans trevlig och vi åt massa god mat. Blev en inte alltför sen kväll utan helt lagom för min smak. Typiskt med att jag blev så mätt attjag inte pallade med någon dessert. Blir nästan alltid så när jag är ute och äter, att jag inte orkar dessert. Man vill ju ändå äta maten med som oftast är sååå god. Missade ju helt mello igår ooch jag har inte ens koll på vem som gick vidare. Var det något bra?
 
Nu blir det lite TV tittande för mig innan det blir sängen. Rikard har ju lov denna veckan så han kommer säkert vara uppe längre men jag som ska jobba måste ju sova. Stänger imorn och sen är jag faktist ledig på tisdag. Vi försöker alltid att alla får vara ledig en dag när det är lov, det kan behövas!!
 
Hoppas nu ni alla får en härlig vecka! Vissa som läser här har ju säkert lov med!
 
Dagens middag=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?