Nyss hemkommen...
Publicerat den

... från långprommenad med två fina hundar och en fin man. Rikard gick direkt ner till tvätten och jag tog hand om hundarna efteråt. Nu kollar jag lite på Farmen och sen blir det väl Familjen annorlunda till tvättvikningen. Rikard är lite halvhängig och jag är som vanligt ganska sliten så det blir en tidig kväll här hemma. Vi har iallafall ätit middag och diskat efter det vilket är skönt. Ska bli såååå skönt sen när vi kan flytta till huset och få en egen diskmaskin och egen tvättmaskin så att man kan tvätta när man vill. Inge kul när man måste göra det en viss dag och en viss tid. Sen skönt också när man kan skölja disken och "gömma" den i maskinen tills när man diskar. Hade diskmaskin i min lägenhet i Åkersberga, men använde den sällan eftersom jag bodde själv då, så det känns längesedan som jag hade lyxen med diskmaskin.
 
Imorgon är det min tur att ha hundarna på morgonen så hoppas att det är okey väder då. Nu ikväll var det ordentligt halt ute så det behöver inte bli värre. Är ju lite svårt att gå med två hundar som tror att dom är draghundar när det är halt ute.
 
Näe, nu ska jag stänga dumburken. Önskar er alla en trevlig kväll!!
 

Härlig bild från i somras när vi var i Vanås
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?