Nu borde...
Publicerat den

... jag egentligen vara i full gång eller nästintill färdig med min packning. Kan ju då tyvärr erkänna att jag inte ens börjat. Nu kollar jag på Farmen och sen ska jag sätta igång. Får se om jag får plats i väskan. Ska ju bara vara borta i 3 dagar men jag känner mig själv.
 
Gårdagens ljusparty blev mycket trevligt. Trevliga människor och mycket prat. Jag köpte såklart alldeles för mycket men fick också plocka en hel del gratisprodukter. Återkommer med vad jag köpt när jag fått grejerna. Även Rikard handlade en del och faktiskt saker som även jag gillade=)
 
Nu blir det lite fika med Rikard. Bakade muffins igår men dom blev inge bra så jag gjorde nya nu idag! Hoppas de blir bättre!! Imorn åker jag redan 6.20 hemifrån så det blir en tidig morgon. Kan ju vila på tåget lite sen. Kommer upp till huvudstaden vid 11 tiden och då går jag direkt till mamsens jobb. Hoppas hon kan sluta tidigt så vi kan mysa på stan lite!!
 
Ha det gott alla glada!!
 
Fina ljusstakar som jag köpt på ett annat ljusparty=)



stefan

Länge sedan jag kommenterade så tänkte får skriva lite :) Men du ska veta att jag följer bloggen ändå fast det kanske inte syns. Jaså köpte rille saker som du tyckte om, händer inte ofta ;) Förstår inte hur du inte kunde tycka om det ljuset han köpte förra gången hehe. Synd att ni inte kunde vara med på utmaningarnas hus, vi blev 19 pers och hade väldigt kul. Det hade ju säkert ni med men hade varit kul att ha med er. Snart är det V 8 och då åker vi upp till kläppen och åker skidor, ska bli så sjukt härligt och kul. Hoppas du får kul i sthlm och att rille får det skönt med lite ensamtid :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?