Nu...
Publicerat den

... har jag just kommit hem efter två timmars träning med Aska. Var riktigt skoj och gick riktigt bra. Snälla Rikard följde mig både dit och hem med Maxi <3
 
Dagen har verkligen gått i ett. Jobb till halv 6 och sedan var det bara hem och få i sig en macka innan det var dags att ge sig av. Nu sitter vi vid TVn och tittar lite men tror snart det blir sängen och min bok.
 
Öppning imorn igen och sedan blir det hem och baka och städa. Det vankas nämligen ljusparty här på kvällen och det ska bli trevligt. Många som tyvärr inte kunde komma men trots detta blir vi nog ett helt gäng!! Skoj skoj. Jag tänkte baka en tuppkaka och världens godaste chokladmuffins till Rikards inte såå stora glädje. Han hade hoppats på äppelpaj men jag sa åt honom att det fick han göra själv!! Får väl se hur länge han kan hålla sig innan han bakar sig en paj.
 
Näe, godnatt alla glada. Nu stänger jag ner=)
 
Dagens bild blir en härlig "kälkbild" från Schweiz 2010
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?