Känner mig...
Publicerat den

... lite piggare nu ikväll även om huvudvärken är kvar. Vilade en stund när jag kom hem från jobbet vilket var skönt. Sen åkte jag in och fixade med present till Rikards farmor och lite annat. Åkte inom Maxi också för jag och Ulrika tänkte fixa lite alla <3ans dag mys imorgon.
 
DAgen har annars flytit på bra och vi har haft mysigt med barnen. Känns som allt på jobbet fungerar så himla bra nu och det gillar vi=) Nu längtar jag dock till våren och till att slippa alla dessa kläder. Känns som det är ett helt projekt varje gång man ska gå ut. Barnen älskar det ju dock och det är härligt att se=)
 
Nu har vi just kollat på Sveriges mästerkock och nu blir det lite Efterlyst innan sängen kallar. Jag funderar också på om jag ska börja med en ny bok. Fick låna alla Jo Nesboe (Stavning) av Rikards pappa så jag har att göra ett tag!!
 
Förra våren en härlig dag vid Forsakar <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?