Fy tusan...
Publicerat den

... för han som sitter bredvid mig på tåget. För det första stinker han vitlök och för det andra så drar han in snor HELA tiden. Sjukt störigt. Hoppas verkligen att han går av snart. Hur sk detta annars gå? Jag blir vansinnig.

Tåget är som vanligt med min tur försenat. Hopas bara det kör in så att jag inte blir sen till mitt byte. När man är påväg hem vill man ju bara hem lixom.

Jag har iallafall haft en toppenhelg. Dels att få bli ompysslad av mamman sin och sen träffa en fin gammal vän! Kan ju inte bli bättre. Synd att jag inte kunde träffa bonusbroren med familj. Dom låg i influensa och det vill jag inte ha. Får se om vi kanske kan åka upp till dom till våren igen;) sen ska vi ju upp i juni när det är dags för marathon.

När jag kommer hem blir det bog bara att äta något och sen ladda för en ny vecka full med jobb, träning med aska, mys med mannen och hunden och säkert massa mer;) hoppas nu också att dom börjar med huset!

Bjuder på bild på Rikard och Zigge från förra helgen;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?