Då...
Publicerat den

... var det torsdagskväll igen vilket betyder fredag imorn;) idag har jag haft en riktigt härlig dag på jobbet. Vi var iväg och åkte pulka och vädret kunde inte varit bättre. Till och med jag tog några turer med pulkan vilket såklart uppskattades av barnen. Efter jobbet har det blivit lite vila, lite pyssel, lite tv tittande och promenad med Rikard och aska. Alltså en mycket skön kväll.

Mannen min lagade middagen idag också och idag bjöds jag på ugnsbakad lax i hummersås med pressad potatis och sallad. Mycket gott blev det.

Imorn blir det mys med mannen min och det blir det mest troligt i helgen med. Får se om vi flyttar lite grejer med och kanske börjar packa smått. På söndag ska jag nig träffa syster min och tjejjerna med;)

Näe, nu läsa och sova! Natti natti

Hehe Rikard har inte bäddat upp till mig, då ser det ut såhär;) (det gråa är alltså överkastet)




Rille

Är det min uppgift att bädda upp sängen?😯

Svar: Såklart att det är=)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?