Blev ingen...
Publicerat den

... bra träning för mig och Aska idag. Hon var mest stirrig och gick och pep medan jag blev irriterad på henne. Hn märkte väl att Matten inte var helt pigg idag. Avslutade dock bra med fjärren vilket kändes bra.
 
Denna dagen har annars varit rätt kass. Vaknade med världens huvudvärk och den har inte blirvit bättre under dagen. Tur att det fanns några ljusglimtar iallafall för annars hade jag nog inte klarat dagen.
 
Igår blev det ingen bloggning. På kvällen hängde jag nämligen lite med Elin och vi var och kollade på hennes nya häst. Sedan när jag kom hem blev det Familjen annorlunda och det är ju det minska man kan säga om de som är med där. Blir lite trött ibland.
 
Näe nu ska jag faktist ta och lägga mig i min säng och försöka bli av med denna huvudvärken. Hoppas verkligen den gett med sig till imorn bitti.
 
Ha det gott alla glada <3
En annan träning med Aska som troligtvis gick bättre än idag ;)



Camilla

Krya krya på huvudvärken!! Trevligt med ljusglimtar ;)



URL: http://millaggg.WordPress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?