Ännu sålänge...
Publicerat den

... har det gått bra med kor och hästar. Har ju morgonen imorn med men det ska säkert gå bra det med! Var riktigt mysigt att släppa ut hästar och så nu imorse, särskilt som det hade snöat på natten och allt var heltt orört. Det saknar jag ibland, att åka till stallet på morgonen,  även om jag är glad att jag sålde hästen och så. Blir lätt att jag blir lite överambitiös och inte riktigt märker när det blir för mycket. Bättre att ta hand om och låna andras hästar så man slipper ha det varje dag. Det gick bra att prata med korna även om dom var rätt spattiga när jag skulle lägga in mat och gå förbi dom. Såklart märkte dom ju att jag var rädd vilket inte gjorde det hela bättre. Som sagt ska dit imorn med å då får vi se om jag kommer ihåg att ta en bild eller två med.
 
Idag har vi också varit på kalas hos Rikards pappa som fyller år på onsdag. Vi fick bakad potatis och sedan vankades det efterrättsbuffe. Mycket trevligt. Jag åkte därifrån lite lidigade eftersom jag skulle till hästarna så Rikard och Aska tog tåget hem. Blev lite yoggi och macka för mig till kvällsmat och Rikard sitter just och smaskar bullar. Vi kollar på mellodifestivalen också. inga direkta bra låtar än om jag får säga vad jag tycker. Känns mest som melodifestivalen blivit väldigt överskattat och jag känner inte längre att man missar något om man inte tittar.
 
Det är för övrigt en mycket speciell dag idag. Det är nämligen Tindra, Norah och Felicias födelsedag idag. 3 år är dom redan. Grattis fina flickor <3
 
Näe nu blir det till att kolla klart på mello och sedan kanske någon film innan det blir sängen. Hoppas det inte är alltför kallt i morgon bitti.Vet inte vad dagen erbjuder riktigt men det återkommer jag säkert med=)
 
Önskar er alla en härlig kväll<3
 
Jag och jag tror det är Tindra=) Typ ett år sedan=)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?