Alla <3ans dag...
Publicerat den

... börjar lida mot sitt slut. Jag har haft en topppendag på jobbet med massa mys. När jag sen kom hem gick jag med Aska och sedan slappade jag en stund innan Rikard kom hem. Av honom fick jag ett jättefint paket innehållande en bricka, en kökshandduk, rosa smörknivar, underkläder och det bästa av allt, en rosarutig pyjamas. Har ju letat som bara den efter en pyjamas men tur jag inte hittade någon innan för denna var verkligen superfin=) Kanske bjuder på en bild sen!!
 
Vi har ätit god middag tillsammans och varit ute med Aska. Nu blir det lite TV tid innan sängen. Imorn öppnar jag på jobbet och sedan måste jag in till stan och fixa klart present till Rikards farmor. Vi ska dit sen på eftermiddagen/kvällen och fika och gratta henne så gott vi kan=) Sen ser jag fram emot en riktigt lugn och skön helg. Blir restaurangbeök på lördag kväll med fina vänner. Ska också träffa Camilla på dagen så lördag har jag lite bokad=)
 
Näe, nu lite med alla <3ans dag mys. Ha det gott alla fina!!
 
Ge mig sommar, snälla <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?