Vuxit...
Publicerat den

... kan man säga att lillan har gjort nu. Hon väger nu 6750 g och är hela 65 cm lång. Sköterskan tyckte hon var så fin så och jag är inte sen att hålla med henne. Vi pratade lite om mat och när man ska börja ge henne att "smaka på". Vi bestämde oss för att vi avvaktar lite till, för än visar hon inget intresse för att smaka. 
 
Efter BVC körde vi mot stan. Vi var och hälsade på Nina som bjöd mamman på mat. Lillan sov första stunden och sedan var hon vaken en stund. Nina börjar bli rund och go om magen nu, snart kommer nämligen en liten kompis till Isabell! Så mysigt att ses iallafall!
 
jag och. Isabell styrde sedan mot Maxi där det vaknades storhandling. Vi tog en sån vagn där det är typ som en bilbarnstol och det verkade Isabell gilla. Hon var så nöjd under hela shoppingrundan. Är ju så mycket lättare när det går på det viset. Men nu hade jag bärsele och leksaker med om det skulle behövas, men hon var nöjd med att bara snacka med mig. 
 
Imorn ska jag ut och gå med Lena igen. Får se hur långt det blir denna gång. Sen ska Lena och Elna komma hit och fika och busa lite. Skoj! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vad jag ska göra i veckan är att tvätta fönsten utvändigt, göra julkola, göra julmysigt här hemma och sen såklart gå mina 20 km  Men det sista är nog jobbigast, för jag har en fot som gör väldigt ont. Nu har det hållit på i 3 veckor och det blir bara värre och värre. Kanske måste gå och kolla upp det hela. 
 
Världens sötaste shoppinghjälp <3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?