Vi har...
Publicerat den

... haft det kul på öppna förskolan idag. Vi sjöng som vanligt och sen fick vi pyssla lite. Efter öppna förskolan gick jag och trollet till Ica och nu sover hon än i vagnen. Jag har passat på att baka lite saffransbullar nu medan hon sovit. Gjorde bara halv sats, för det går inte åt bullar här hemma. Men det kan ändå vara gott just på lucia och på julafton. Annars är jag inte mycket för det, men just de dagarna kan det vara gott. Får väl se vad jag gör i julgodisväg, men det får inte bli för mycket så det inte blir uppätet. 
 
Jag har ju fortfarande hållt på mina sockerfria veckor och försöker väl hålla det fram till julveckan. Sen den veckan blir det väl sisådär med det, för jag vill inte ha förbud då. Men efter jul och nyår så ska det tas tag i ordentligt. Då ska jag även försöka komma ut och springa någon dag i veckan utöver mina promenader. Undrars om man kan springa med barnvagnen? Annars får jag väl göra det någon kväll i veckan så kan Rikard och Isabell hänga själva den stunden. Tror det börjar bli hög tid för mannen min också att börja träna snart. Han ska ju trots allt göra en klassiker nästa år med början på Vasaloppet. Så då behöver han kanske träna lite, eller vad tror ni? Vet inte hur mycket kompisarna hunnit träna, men säkert mer än Rikard iallafall;)
 
 
Dagens bak
 
Lite pynt
Vardagsrummet i den delen som soffan står i
Adventsljusstake
Köksfönstret
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?