Skönt...
Publicerat den

... med bara en dag hemma utan några måsten. Vi har myst massor men även fått en del gjort. Vi har tvättat, pulat, rengjort pannan, satt upp vårt familjevapen, ätit god mat och gått en långpromenad. Så vi har hunnit med en del. Jag har också passat på att läsa lite i en av böckerna jag fick i julklapp. 

Nu sover lillan och jag och Rikard ska göra lite hemmaträning. Ska ju försöka komma igång nu efter nyår är det tänkt!!

Imorn har vi tänkt att åka till Ikea. Vi får köra med släp, för vi vill ha en ny bokhylla. Sen så ska vi såklart också kolla på kök och det ska bli så himla spännande!! Längtar som bara den. 

Lillan sov gott på vår promenad
Pyjamaser som hon fick av morfar och Erika i julklapp. 
Boken jag läser nu och min boklampa










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?