Näst sista...
Publicerat den

... dagen på året har varit lugn men mycket har hunnits med. Jag var ju hos tandläkaren i förmiddags och då var Isabell och Rikard hemma. När jag sen kom hem så blev det lite matning och Rikard gav sig ut på en löprunda. Jag började göra små smakportioner till Lillan och när jag höll på hörde en mamma av sig och frågade om vi hade lust med promenad. Så vi gjorde klart det vi höll på med och sen gick vi. Var väl ute ungefär 5-6 km och det var skönt. Väl hemma igen så sov lillan och jag fortsatte göra mat till henne. Det blev 3 olika pureer, med ätror, palsternacka och morot. Så de ligger nu i frysen redo för provsmakning. 
 
Nu ikväll så har jag lagat fläskfilegryta och sen har vi lekt med Isabell. Hon har även fått ett bad så hon är ren och snygg på nyårsafton;)
 
Bjuder på lite bilder från idag och önskar er samtidigt ett gott nytt år om jag onte är inne här innan det är dags;)
 
Babymat
Gullunge
Varför ligga kvar på mattan där mamma la mig?!
Mulliga och gulliga <3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?