Julafton...
Publicerat den

... är över för detta år och vi hade en supermysig dag. Isabell fick en väldans massa paket och så även jag tycker jag! Detta trots att jag inte egentligen önskat mig något;) fick bland annat några böcker, läslampa, grillstekpanna, plåtställ, spel, glassmaskin, presentkort och pengar. Mycket nöjd med allt. Isabell fick massa kläder, gosedjur, hoppgunga, pyjamas, resväska, xylofon, maraccas, böcker, pengar och säkert fler saker som jag inte kommer på nu. Som sagt hade vi en mysig dag och det var verkligen något alldeles speciellt att fira Isabells första julafton. Hon sov ju en del men de vakna stunderna hade hon roligt för det var ju hela tiden någon som lekte med henne. På morgonen fick hon gåstolen och den var väldigt uppskattad. Hon satt mycket i den. Idag på morgonen har hon fått prova hoppgungan och även den verkade gillas. 
 
Nu ska vi snart iväg till Rikards mormor. Blir lite lunch och så innan vi åker hem igen. Imorgon blir det Ystad och hälsa på Camilla med familj. Sen fram emot helgen blir det nog ett besök på Ikea och kanske även att titta in mellandagsrean lite. Sen blir det väl lite hemmafixed lister och så och sen även tippen och slänga massa grejer!
 
näe, nu ska vi göra oss iordning, önskar er alla en fortsatt mysig jul.
 
Årets julkort <3
Invigning av gåstolen
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?