Fredagslugn...
Publicerat den

... har jag hemma hos mig. Rikard äv iväg ikväll så det har bara varit jag och IsabelL hemma. Och så Aska såklart. Nu sover dock lillan och Aska ligger såklart där inne och vaktar henne. Jag ska väl krypa till kojs om en stund jag med. 
 
Idag har vi haft en mycket trevlig dag. Vi åkte till stan vid 11 tiden och innan det hann jag med att tvätta en maskin och stryka lite. Bytte också lakan i sängarna. Sååå himla skönt när man lägger sig i nybäddat. Nästan så jag längtar redan nu! Vi mötte i vilket fall upp Johan i stan för en lunch. Sedan gick jag en tur på stan och nu är jag klar med Rikards klappar! Skönt! Fast måste in till stan en dag till och handla lite till trollet. När vi gått en stund på stan mötte vi upp Isabells farmor. Gick och köpte några fler klappar och sedan gick vi och fikade. Matade henne medan vi väntade på farmor som gjorde ett ärende och sedan gick vi en snabbis på stan innan jag och Isabell körde hem. Väl hemma gick vi ut med Aska. Isabell var i bärselen och det gillar hon verkligen. Snackade massor samtidigt som vi busade med Aska. Hon är verkligen duktig nu när man kastar pinnen och det är mörkt. Letar rätt på den även i ganska tät skog. Det är nog hennes favoritlek, att få leta efter saker. 
 
Näe, nu ska jag stänga ner här och titta lite TV innan jag ska sova. Får väl se när Rikard och Johan kommer hem, men då sover jag ju ändå. Imorn ska vi åka till Isabells farmor och vara där! Mysigt!
 
Fick gotta mig lite med dessa. Faktist riktigt goda är dom;)
 
Nu vid jul blir det ju lite svårt med "sockerförbudet" men jag är ju inte beroende längre iaf. Sen efter jul blir det lite hårdare och då ska jag nog försöka komma igång och träna lite också. Även Rikard ska väl börja med hårdträning så vi får väl göra upp om dagarna!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?