Eftersom...
Publicerat den

... de kommande dagarna är ganska så fullspäckade så har vi klätt granen redan ikväll. Skönt att ha det gjort för annars hade det kunnat bli stressigt tills på tisdag. Imorn ska jag nämligen klippa mig på förmiddagen. Rikard och Isabell ska ta en runda på stan så kan de ju komma om loppan blir hungrig. Vi ska väl också fixa med sista julklapparna. Sen på eftermiddagen ska vi till Rikards pappa och "fira" lite. Blir dock inte alltför sent för oss som har en liten loppa som vill sova hemma. Att bero på sova, inatt ska hon sova första gången i spjälsängen och hon somnade dagen till ära alldeles själv. Kan ju bero på att hon inte sovit mer än en timme sedan 7 i morse. Uthållig liten dam vill jag lova. 
 
Sen på söndag ska vi in till stan och handla med Annika och sen kommer tjejerna hit och sover över till på måndag. Då ska vi nämligen fira jul med familjen Lundh. Mysigt! Sen är det ju julafton på tosdag pch då kommer Rikards mamma, mormor, bror och syster. Kul att fira jul hemma för första gången i huset. Skömt också att det kan bli "Som vanligt" för lillan.
 
Nu blir det snart sängen för mig, har sovit på tok för lite och osammanhängande de sista två veckorna och det håller på att ta knäcken på mig. Så jag passar på medan jag kan tänker jag!
 
Lite kass bild, men här står den på plats;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?