Det blåser visst...
Publicerat den

... lite utanför fönstren. Jag och Isabell var ute med hundarna för en stund sedan så nu blir det bara trädgårdsrastning ikväll när jag är själv. Då kan jag ju ha babyvakten med mig när trollet sover. För förhoppningsvis äter hon nattmålet nu och ska sova sen. Hon har nämligen bara sovit sammanlagt en timme idag sedan 8 i morse! 

Men som sagt, det blåser en del här utanför nu så jag hoppas jag får behålla strömmen. Blir en väldigt tidig kväll för denna mamman så hoppas jag jag får några fler timmars sömn än de senaste nätterna. 

Vi saknar såklart pappan i huset men hoppas han har det bra. Förhoppningsvis kommer han hem tidigt imorn. Öron åker även Morgan hem. Då tänkte jag passa på att städa så det är rent och fräscht till helgen. På lördag väntar övernattningsbesök i form av tre små söta tjejer! Ska bli så himla mysigt!

Vi pysslade lite i tisdags på öppna förskolan. En trött liten tomtenissa! 
Tyvärr mormor, morfar, farmor och farfar, vi behåller detta själva;)



Farmor Irre

Så fint. Men du ska väl inte elda upp henne?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?