Andra advent...
Publicerat den

... är nu över och här ligger vi och slappar i soffan. Jag tänkte snart lägga mig. Känns som jag håller på att få trollets förkylning så jag vill vila vad jag kan. 
 
Vi har iallafall haft en mysig helg. Tjejerna sov hela natten, ja inte Isabell då, och sedan har dagen varit ganska intensiv. Vi åt frukost, gjorde oss iordning och sedan gick vi ut till en lekplats i närheten. Uppskattades verkligen av tjejerna. Isabell sov gott i vagnen när vi var ute. Väl hemma igen blev det lite lunch och så innan rikard och tjejerna gick ut och matade fåglarna. Blev sedan innelek innan tjejernas föräldrar hämtade dem. Så mysigt har vi haft med dem. 
 
vi åkte sedan till Camilla som bjudit in på fika. Lika trevligt som alltid när vi ses. Kände när vi var påväg hem att jag höll på att bli förkyld och sen har det bara blivit värre. Trisst om jag nu ska bli sjuk. 
 
Frukostmys här hemma idag!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?