Vi har...
Publicerat den

... haft en supermysig dag hela familjen tillsammans med mormor. Först var vi ju och hämtade henne vid tåget och det blev ett fint första möte för Isabell och mormor (eller ja Isabell sov mest). Sedan åkte vi mot den andra staden för att ta bild till tidningen. Tänkte det var lika bra att göra det nu när Rikard var ledig för sen har han ju svårt att kunna mitt i veckan och mitt på dagen. Hoppas nu att bilden blev okey. Jag gör mig ju inte särskilt bra på bild till skillnad från mina övriga familjemedlemmar. Efter fotograferingen så fick vi och åt lunch på stan innan vi körde hem och hämtade Aska för att styra vidare mot min syster och Isabells kusiner. Väl dör hade vi ännu mer mys och sjukt god mat. Hon hade lagat en variant på texmex och det var galet gott. Ska absolut provas här hemma när jag fått receptet. Till dessert fick vi pecannötspaj och hemmagjord glass.

Väl hemma igen hade Isabell och mormor massa mys när vi tittade på nyheterna. Mannen min somnade för en stund sen och Isabell sover också här bredvid. Jag tänkte joina dem nu. Imorn börjar ju allvaret för Rikard igen medan jag och mamma ska mysa. Bland annat ska vi till BVC för att väga och mäta det lilla grynet.

En stolt och glad mormor innan ikväll <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?