Riktigt skönt...
Publicerat den

... var det med ett bad. Låg väl där en timme eller så;) läste klart min bok när jag låg där. Vet inte riktigt vad jag tycker men jag tänkte att jag ger mig på den andra också så kanske jag mer kommer in i dem. Nu ligger jag och surfar i sängen. Blir nog ett ganska tidigt godnatt för mig idag, har ju som jag skrev innan inte kännt mig helt 100 idag. 
 
Imorgon är ju alltså dagen d här när jag är beräknad att föda. Tror dock inte jag kommer ha sådan tur att det blir av då men hoppas kan man ju!!
 
Aska blev avmaskad innan idag också. Så duktig så att äta upp all medicin. Nu ska hon ha samma dos i två kvällar till och sedan höjer jag upp hennes mat så hoppas vi att hon tar sig lite i vikt. Det är ju ingen katastrof än på länge men jag vill ju såklart att hon ska vara fin i hullet!!
 
 
På dessa bilderna tycker jag hon är fin i hullet;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?