Ny header...
Publicerat den

... har jag nu laddat upp. Vad tycker ni om den? Jag är jättenöjd. Det är samma tjej som gjort designen som har gjort headern. Ni kan komma till hennes blogg om ni går ner här på högersidan. Nu har jag just matat matvraket och hon myser i min famn. Det är ju bara hur mysigt som helst. Vi ska väl göra oss redo om en stund för att åka mot stan och sjukhuset. Fick SMS innan om att vårt lastgaller kommit så det ska vi åka och hämta. Om ni vill höra ny info om vårt chassi så har dom iallafall nu svarat på mailet. Dom skrev att dom skulle ringa mig idag och det hoppas jag verkligen att de gör. Vi har ju ett chassi som fungerar, men det är faktist inte det som jag beställt.
 
Igår kväll var lite jobbig för mig. Var mest bara deppig och kändes som det gjorde ont i hela kroppen. Så jag och Isabell gick och la oss och idag känns det lite bättre, men inte bra. Vill inte skriva vad det är, men det är något som stör mig och gör mig ledsen. Tur att jag har en så fin familj som bryr sig om mig, annars hade jag inte stått ut.
 
Näe, nu ska jag fortsätta mysa med min fina tjej!! Hon kanske vill ha lite mer mat med, vi får se vad hon säger=)
 Hoppas ni alla får en fin dag.

Isabell på sjukhuset bara någon dag gammal<3
 





Milla

Din header är superfin! Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?