Ni anar inte...
Publicerat den

... hur skönt det var att få sova en hel natt. Ja förutom mina vanliga toapauser då förstås. Jag behövde verklogen detta inatt. Igår skulle vi kolla film, men då bråkade vår DVD med oss så vi fick se genom datorn istället. "I rymden finns inga känslor" fick det bli. Vi har ju sett den innan Men jag gillar den ändå;)
 
Idag blir det poolhäng här hemma. Jag har träningsvärk efter gårdagens trädgårdsjobb, så idag blir det lugnt. Det sägs ju bli årets varmaste dag så jag tänker inte göra mer än nödvändigt. Kan tänka mig att det blir en och annan glass och kanske annat gott med. Ja, jag unnar mig nu, man vet aldrig när energin kommer att behövas;)
 
Roliga Aska med en aktivitetsleksak som hon typ är rädd för;)
Middagen på bordet igår
Igår invigde vi också vårt utomhusljus i dammen. Mn kan se det lite till höger om Askas högra öra! Mysigt iaf;)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?