Mormor...
Publicerat den

... har nu åkt hem efter helt underbara dagar här hos oss. Har känts så himlans skönt att ha henne här särskilt som jag inte mått så bra. Nu blir det dock att klara sig själv från måndag men det ska väl gå bra det med. Hoppas bara att jag snart kan få må lite bättre för ännu är det ingen stor förändring. Sen nu eftersom jag äter så mycket mediciner så får skatten lite magknip emellanåt, men det är ju viktigt att jag får i mig medicinerna. Hon verkar dock inte må alltför dåligt och inatt har hon sovit i vaggan för första gången. Tror det är bättre för henne att sova där för det blir så varmt i sängen. Nu ska vi prova och se om det funkar även inatt.

Vi var och storhandlade när vi lämnat av mormor i stan. Så nu har vi mat ända till nästa söndag vilket är skönt. Bara småsaker som behövs nu såsom mjölk, bröd, juice m.m.

Nu är Rikard igång med att tömma poolen och såklart började det regna då. Jag och Isabell ligger och myser på soffan. Nu vill hon mer och mer ha nappen vilket är skönt. Då slipper jag vara hennes levande napp och det besparar ju min lilla kropp med! Amningen fungerar superbra nu och det känns bra. Lilla Isabell äter alltsom oftast på sin vakna tid den lilla skruttan.

Pappa var inne i stan innan och hade köpt present till skatten. En barbapappaklänning och skallra. Han hade även resekataloger så det blir min kvällslektyr ikväll;)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?