Min vanliga tur...
Publicerat den

... när jag ska beställa något visade sig återigen idag. Lastgallret som jag beställde i början av veckan är restnoterat och de visste inte när det skulle komma. Jaja, som jag sagt förr, bara gilla läget. 
 
Jag har faktist varit lite aktiv ute idag. Rensade bort ogräs från gräsmattan, gjorde iordning bland plattorna på framsidan och fixade lite med en rabatt som jag ska göra en rak kant på och lägga sten eller en sån kantavdelare i. Dock var detta mer än vad jag borde gjort så sen fick jag ju vila. Nu har jag just ätit äggmacka till lunch och tar igen mig i hammocken. Det behöver jag;) vädret blev inte riktigt så fint som de lovat men helt okey för lilla mig;)
 
Min följeslagare som alltid ligger med mig vid hammocken. Bästa sällskapet man kan ha)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?