Middagen...
Publicerat den

... blev helt okey tycker jag allt! Rikard verkade också gilla det och det var ju tur. Nu har vi tittat lite TV och Rikard sa just att han kände sig lte trött. Så det blir väl en ganska tidig kväll för honom och då joinar jag väl honom. Ligger väl isåfall och läser någon timme innan jag somnar.. Min bok är nämligen ganska så spännande. Tror att böckerna passar mig bättre och bättre vilket är skoj. Där finns ju några fler så jag har och göra ett tag. 
 
Morgondagen blir nog inte mycket mer intressant än idag för min del. Måste väl upp ganska tidigt eftersom jag annars kommer bli väckt av Aska.. Men jag går nog inte upp lika tidigt som Rikard men kanske vid 7. Tycker lite synd om Aska om hon får vänta för länge med morgonrundan. Fast hela sommaren har vi ju inte gått upp förens tidigast 8 så att det är inte direkt synd om henne egentligen!!!
 
Kvällens bild får bli på mig och pappa från skidsemester 2010 <3



Jessica Krogh

Misstänker att den lille kanske är på väg ut eller redan är det eftersom du inte har uppdaterat på ett tag..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?