Lugnets dag...
Publicerat den

... har infunnit sig här hemma hos oss idag. Vi var ute och gick en lång tur jag, mamma, Aska och Isabell och sen har vi bara myst här hemma. Fixade middag lagom till Rikard kom hem från jobbet och nu tittar vi på Idol. Jag hade en liten energikick efter maten men nu är jag lite trött igen. Mamma  och Isabell mös lite innan och då fick jag chans att vila lite. Tror verkligen att jag behöver det nu när jag kan.
 
Imornnblir det sjukhuset igen för mig. Fick tid 10.30 så måste gå upp i lagom tid så jag hinner gå med Aska och mata flickebarnet i lugn och ro innan vi måste köra. Isabell får ju massa mormorsmys nu dessa dagar så vi får väl se om mamma och pappa duger sen när hon åker hem!!!
 
Näe, nu ringer matklockan för barnet<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?