Känns mycket...
Publicerat den

... bättre idag igen. Jag har nu fått ordning på lite av besvären som gjorde mig nedstämd igår. För en stund sedan var BVC här och hälsade på. Det gick bra och lillskruttan var precis så perfekt som hon skulle. Nu har vi just ätit lite lunch (sista av lasagenen vi fick av Annika) och jag ska väl snart ta tag i matning av liten tjej. Dock har hon en liten nap nu så vet inte riktigt när det blir. Rikard ska nog ut och prova lastgallret sen. Hoppas nu att det blir bra med det i bilen. Jag tar nog en middagslur med den lilla prinsessan sen. Måste bli bättre på att vila känner jag. Men man har ju så mycket som man vill och så, så ibland är det lite svårt att koppla av. Men eftersom min nattsömn blir störd så behöver jag faltist vila en stund på dagen med. Särskilt nu när man ammar så tar krafterna lixom slut ibland. Vi har också bestämt att jag måste bli bättre på att äta påde lubch och middag, även om det ibland är svårt. 
 
Får se om et blir en promenad till banken och till affären sen. Isabell hade behövt en liten mindre napp är den hon har och sen ska vi fixa med lite pengar på banken. Vi ska även starta upp ett konto till lilla skatten<3 men som sagt, får se om det blir av idag!!
 
 
 



Farmor Irre

Klart du ska passa på och vila när du kan. Det finns inga andra måsten utöver Isabell. Hon är viktigast. Allt annat är mindre viktigt och kan göras senare. Kram till er❤



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?