Kammad och kloklippt...
Publicerat den

... är nu Aska. Jag försöker klippa hennes klor ungefär en gång i veckan så slipper man ta så mycket varje gång. Hon ska alltid tramsa lite när man klipper henne också så då är det bra att göra det ofta. Kammade det mesta men nu tog Rikard med sig Aska och furminatorn och gick ut i skogen och kammade av lite ull.

Rikard har damsugat här hemma också och under tiden städade jag köket. Så nu är här fint hemma vilket är skönt! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu men sen i eftermiddag blir det ju iallafall friidrott. Spännande spännande och se hur det går!!

Bjuder på denna bilden på mitt svullna ansikte. Tänkte mest visa den fina hatten som jag fick av pappa när han var här!!




Pappa

Va fint hatt du har, kram blivande morfar.

Svar: Ja mycket fin;)
Heidi Aregger



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?