Inte lika fint...
Publicerat den

... väder idag så jag tänkte ägna mig åt lite pyssel. Kunde ju såklart inte sova inatt så jag var uppe en stund och började sortera lite bilder. Måste nu ta våra mobiler och föra över bilderna från renoveringen till datorn. Sen måste jag ju ta nya bilder i varje rum också. Men det får nog bli när det är helt nystädat. Roligare så;) lär ju ta ett tag med alla de bilder vi har, så jag har nog att göra en stund. 
 
Jag fyllde i boken jag berättade om igår. Nu har jag bara en annan bok att fylla i också, som handlar om graviditeten. Det är en sådan bok som man fyller i vecka för vecka. Roligt att ha sen i framtiden. Jag har fyllt i alla veckor utan den sista nu så det tar inte så lång tid. 
 
Boken
Exempel på sådant man fyller i;)
 
Får se om det blir lite virkat också under dagen. Har lite svårt att komma på vad jag ska göra för pyssel här näst. Så har ni förslag på vad i tycker jag ska göra kan ni ju skriva en liten kommentar;)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?