I morse...
Publicerat den

... väckte Aska oss. Det händer verkligen inte ofta så när hon gör det vet man att hon behöver ut. Var ingen alls fara med henne mer än att hon behövde gå på toa. Skönt ändå att gå upp ganska tidigt igen, vi har ju inte varit uppe före 8 på jag vet inte hur länge. Rikard går nu in på sin sista semestervecka så han behöver väl snart ställa om dygnet lite. Snart slut på glasselivet;)
 
Idag dka vi åka in till stan en sväng. Vi behöver köpa damsugarpåsar och sen en ny DVD. Sen storhandlar vi när vi ändå är där. Blir att ha kylväska med sig för det verkar bli varmt. Vet inte om det blir några fler affärer, det återkommer jag med!
 
Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska göra iordning mig och ta tag i dagen. Får se om jag pysslar med lite bilder sen i eftermiddag när jag kommer hem. Isf hade jag behövt gå inom Clas Ohlsson när vir i stan för att köpa lite saker till mitt album. Men det är ju ingen panik, det är ju långt ifrån klart än;)
 
Bjuder på lite pysselbilder från förra året. Här är det bröllopsinbjudan som tar fart! Var så himla kul med planeringen och allt inför bröllopet. Saknar det faktist. Får se vad nästa stora planering blir;)
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?